סטארטפיסטים ? יש דרכים רבות ליצירת בולטות בתקשורת

יצירת מודעות לסטארט-אפ, לעסק, לארגון, לפעילות, למותג שלכם אפשרית בדרכים רבות ביחסי ציבור. כל פעילות או אירוע קטן יכול להוות סיבה ליצירת בולטות שקריטית בלא מעט רגעים על ציר חיי הסטארטאפ.. במקרה של מיזם BIT, תמונה אחת הפכה לאייטם שהצלחתי להכניס למדור רכילות עסקית ב ynet במדור כלכלה. מדור שקוראים אותו לא מעט אנשי עסקים. יחסי ציבור הם גם מתוכננים אך גם ניצול הזדמנויות בתקשורת, כמו במקרה הזה.