ספין תקשורתי

והפעם טיפ! כלי חשוב ביחסי הציבור הוא – ספין. ספין תקשורתי הוא ניצול הזדמנות עבור הלקוחות שלנו למנף אותם בתקשורת. כלומר? כלומר לנצל סיפור תקשורתי שעל סדר היום הציבורי, על מנת לעניין את התקשורת בלקוחותינו שהם עשויים לספק. למשל לראיון של 'מומחה' (הלקוח) בתחום של הספין. לדעת לנצל הזדמנויות תקשוריותיות כחלק מניהול השוטף של לקוחות היח"צ שלנו הוא מתודה חשובה. אנשי יחסי ציבור גם יודעים לייצר בעצמם ספין – ולמנף את הלקוח להופעה בתקשורת ולבלוט מעל מתחריו.