רוצים להיכנס לעמודי הכלכלה?

מה זה יחסי ציבור? התכנים הלא ממומנים בעיתונות. לא סתם כולנו מכירים את המשפט שאמא שלנו אומרת "כתוב על זה בעיתון".
אמינות, עניין, תוכן הם היתרונות של מינוף תכנים ביחסי ציבור ולא בפרסום. מינוף בעמודי הכלכלה יכול לבוא בהרבה מאד צורות: כתבות נושא, הצגתכם כמומחים בתוך כתבה בתחום מסויים, מינויים בחברה או בארגון שלכם, הישג של החברה, גיוס משמעותי, כתבת פרופיל על המנכ"ל, ניתוח מגמה בתחום שלכם וכמובן מספרים..בעמודים האלה חשוב לדבר כסף מכל זוית אפשרית.

לתכני יחסי ציבור בעיתונים הכלכלים ערך אמינות גבוה וחשיפה למקבלי ההחלטות ולכן, הינם אסטרטגים לכל חברה ואורגון.