ספין תקשורתי – כלי יחסי-ציבור שכדאי להכיר !

עמוד הבית בלוג ספין תקשורתי – כלי יחסי-ציבור שכדאי להכיר !

והפעם טיפ! כלי חשוב ביחסי הציבור הוא – ספין.

ספין תקשורתי הוא ניצול הזדמנות עבור הלקוחות שלנו למנף אותם בתקשורת. כלומר? כמעט מידי יום יש סייפור  אחד גדול שעולה בתקשורת, שאמצעי תקשורת רבים עוסקים בו. סדר היום הציבורי, או מה שנקרא "האג'נדה התקשורתית" של אותו יום, יכולה להוות זרז לאייטמים תקשורתיים שיתייחסו לאותו נושא. למשל לראיון של 'מומחה' (הלקוח) בתחום של הספין, הן אם ברמת מאמר דיעה, או ראיון ברדיו, בטלויזיה או בעיתון, הן אם בהשתתפות בפאנל כזה או אחר וכיוצ"ב. אנו קוראים לזה ניצול הזדמנויות תקשורותיות כחלק מניהול השוטף של לקוחות היח"צ שלנו. ספין הוא מתודה וכלי חשובים מאד בארסנל הכלים שלנו כאשר אנחנו מטפלים בלקוח ביחסי ציבור.

אנשי יחסי ציבור גם יודעים לייצר בעצמם ספין – ולמנף את הלקוח להופעה בתקשורת ולבלוט מעל מתחריו.

ספין יכול להיות בכל התחומים – בריאות, נדל"ן, משפטים, לייף סטייל, תרבות, היי-טק, שוק ההון ועוד.

התקשרו כעת