יחסי ציבור למגזר השלישי

עמוד הבית בלוג יחסי ציבור למגזר השלישי

יחסי ציבור לעמותות, למגזר השלישי או לקרנות וגופים פילנתרופים הינם קריטיים. בשל העובדה שמרבית התקציב של גופים אלה מגיע מתרומות, הרי שיש חשיבות עליונה לחשיפה התקשורתית, למוניטין ולמינוף חיובי של אותם פעולות חשובות וקריטיות לידיעת הציבור. חשיפה תקשורתית מהווה את הבסיס ולפעמים המניע לתרומה. גופים רבים ואף אנשים פרטיים אוהבים לתרום ליעדים כגון עמותות וארגונים חברתיים אשר עושים טוב לחברה. הסיפור התקשורתי הוא דרך מצויינת להגיע לאותם תורמים פוטנציאלים או תורמים בהווה.

אנחנו בסוכנות שירי הדר PR ממשיכים מסורת של שנים, ומלווים וממנפים עמותות כחלק ממערך הפורטפוליו של הסוכנות. עמותות רבות בוחרות בנו כסוכנות היח"צ שלהן מכיוון שאנחנו עוטפים אותם מהרגע הראשון ונמאים במוקד קבלת ההחלטות –  מייעצים מה כדאי למנף, עומדים איתן בקשר צמוד ומסייעים להביא סיפורים לחשיפה תקשורתית תוך רגישות, והבנה בתחומים אלה. במינוף תקשורת ויחסי ציבור למגזר השלישי, ניסיו, גישה וקשר טוב עם התקשורת, מהווים אבן דרך מנצחת לסיפור תקשורתי טוב ואפקטיבי.

ספרו לי עוד!

אם עד כה, רציתם לפנות לתקשורת ולא ידעתם איך, אם הצעד הזה נראה לכם חשוב, קריטי, מעניין, אך מסובך ומלחיץ, אנחנו כאן להרגיע אתכם, זה יכול להיות הרבה יותר פשוט! בבחירת סוכנות יחסי ציבור  שלנו, תוכלו להנות משקט ושלווה בזמן שהאייטם התקשורתי שלכם מתבשל לאט לאט בדרך הבטוחה והמוצלחת! נשמח להדריך אתכם, שלב אחרי שלב, להיות שם עבורכם לכל שאלה ולהוביל אתכם בהצלחה לתוצאות שאתם רוצים.

התקשרו כעת