יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור לתחום הבריאות

עמוד הבית בלוג יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור לתחום הבריאות

תחומי העסקים בעולם הבריאות הינם רבים ומגוונים: חברות פארמה, חברות OTC, חברות מדיקל, חברות ביו-מד, ביו-טק, וכן בתי חולים, מרפאות פרטיות, מומחים בתחומים רבים, איגודי רופאים, איגודי חולים ועוד. כל אלה הינם תחת יחסי ציבבור בתחום הבריאות.

בתחומים אלה ישנה לא מעט רגולציה על מה מותר לכתוב ומה אסור ובאיזה סיטואציה. הסוכנות שלנו מתמחה בפתרונות יחסי ציבור לתחום הבריאות. שירי נתנה שירותי יחסי ציבור בעבר ואף בהווה ללא מעט לקוחות בתחומים אלה – ביניהם: טבע ישראל, סאנופי, אסטרהזניקה, קמהדע, בתי חולים, עמותות חולים, איגודי רופאים, חברות ביוטק, סטאטאפים ועוד.

רבים מאנשי יחסי הציבור אינם מודעים לדוקויות שחוקי הרגולציה מחייבים את התקשורת סביב מינוף תכנים של בריאות. בנוסף, הסוכנות עומדת בקשר צמוד עם כל העיתונאים ומדורי הבריאות הקיימים בישראל.

כאשר החברה או העסק שלכם הוא בתחום הבריאות, כדאי אך ורק ללכת למומחים בתחום שיקדמו אותכם בתקשורת.

יעוץ ויח"צ צריך להיות בטוחים שאתם פונים לעסק מצליח בפני עצמו. משרד שירי שוביץ-הדר PR הוא עסק עם ניסיון של שנים בקידום עסקים ולא המוני לקוחות מרוצים ולא רק בתחום הנדל"ן. אנו עוזרים לקדם עסקים בתחום החינוך, טכנולוגיה ורפואה, משפטנים, עמותות ואיגודים, אישי ציבור ועוד. מוזמנים להסתכל כאן באתר, לקרוא ולראות דוגמות של הפרסומים המוצלחים שלנו ברשתות הטלוויזיה.
שירי שוביץ-הדר PR – שירותי יעוץ תקשורת, יחסי ציבור וקידום במדיה חברתית.

התקשרו כעת