יחסי ציבור קובעים את הכללים

עמוד הבית בלוג יחסי ציבור קובעים את הכללים

יחסי ציבור קובעים את הכללים

כל מי שעוסק בתקשורת, עיתונות ומדיה או הצגת תוכן, מכיר בחשיבות יחסי ציבור. כשאתם במרכז וכל העיניים מופנות אליכם, חשוב שתדעו לאמר את הדבר הנכון בזמן הנכון. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

מה הם בעצם יחסי ציבור?

יחסי ציבור הם האייטמים בתקשורת שאינם נקנים בתמורה כספית. סוכנות שירי הדר PR עוסקת במינוף החברה שלכם, התכנים שלכם, האירועים שקורים אצלכם והופך אותו ל"סיפור תקשורתי", מה שנהוג לכנות כ'אייטם תקשורתי' שימנף את העסק שלכם ויעזור לכם בהשגת חשיפה תקשורתית לקהלים שאתם רוצים להגיע אליהם. אנחנו יודעים להפוך את הסיפור שלכם לכותרת תקשורתית מרתקת, כזו שלא תשאיר אתכם אנונימיים להרבה זמן. בעזרתנו, תוכלו למנף את העסק שלכם באמצעות כלי התקשורת. תכנים שלכם, יופיעו כאייטם בתקשורת ולא כפרסומת. כתוב על זה בעיתון ? כלומר, מאמינים לזה. ההבדל בין אייטם בתקשורת שהגיע באמצעות יחסי ציבור לבין פרסומת בעיתון היא האמינות.

עוטפים אותכם מהרגע הראשון

הסוכנות הוקמה במטרה אחת ברורה – לספק לקהל לקוחותינו גוף שיעזור לו לנהל את יחסי ציבור שלו מ א' עד ת'. אנחנו מתמחים ביצירת נראות וחשיפה לעסקים, חברות, ארגונים לייצר 'באזז' תקשורתי. אנחנו מסייעים לכם להחליט על אסטרטגיה תקשורתית ארוכת טווח אך גם איך להגיב לאירועים המתרחשים כאן ועכשיו ופתאום.

אנחנו גם יודעים לנהל משבר תקשורתי כשמגיע, מה שיכול לסייע מאד במוניטין של החברה שלכם ולהפוך רגע של משבר להזדמנות.

הסוכנות שלנו היא החולייה המקשרת ביניכם לבין העורכים והעיתונאים – בעיתונים, באתרים, בטלויזיה וברדיו.

 

רוצים לשמוע עוד? כל הפרטים מחכים לכם ממש כאן

אם ברצונכם לשמוע עוד אודות הסוכנות והפעילות שאנחנו מבצעים, אנחנו מזמינים אתכם לשוטט באתר החדש והנוח שלנו בו תוכלו לקרוא על פעילותינו ואף להציץ בשלל דוגמאות של לקוחות מרוצים שדאגנו להם לתוצאות מצליחות. תוכלו להרים אלינו טלפון עוד היום ולהתחיל גם אתם במסע המזמין והפשוט, בדרך ליחסי ציבור גם לחברה/ארגון/או העסק שלכם!

התקשרו כעת